Tijdens Gigalerie #6 in Gigant Apeldoorn (5, 6 en 7 juni) was ik aanwezig als kunstenaar. Naast mijn schilderij No Line On The Horizon, dat onderdeel was van de expositie, was ik ook te ontmoeten als maker.

Gedurende het hele weekend verhuisde ik mijn atelier tijdelijk naar de Gigant, waar bezoekers van dichtbij konden zien hoe een nieuw werk ontstaat. Het was bijzonder om tijdens het schilderen in gesprek te gaan met bezoekers en een kijkje te geven in mijn werkwijze. Een inspirerende en waardevolle ervaring.
Tijdens dit weekend maakte ik bovendien een begin aan één van de drie nieuwe werken die ik ontwikkel binnen het talentontwikkelingstraject voor professionele makers, mogelijk gemaakt door een subsidie van de Provincie Gelderland. Daarover binnenkort meer